Mail konversation med pappa efter att generatorn på bilen rasat


Haha ja att få bilen till verkstaden var en resa. I edshulsthall dör bilen, jag stoppar Filip som körde bakom mig att han får bogsera mig... Well då ska vi se vart vi har bogserlinorna, inte här, inte där. Jaja ett spännband får duga. Då ska vi se då sätter vi fast bandet i äähhh va fan ska vi sätta fast det nån stans? Allt är ju i i plast i fören. Jaaaha ett telefonsamtal till verkstadskillen en hel del rotande hittade vi dragringen.
En timma senare var vi på plats i verkstaden. Han kunde inte säga direkt vad det var, men han lovade att ringa när han visste något. Så jag hör av mig snart igen...
Stora kramar


Pappas svar, skönt när filosofen i honom kommer fram:
Jas å är det
Man skall veta en massa för kunna ha problem
Och när problemen uppstår så måste man fram med fatasin


Best regards
Kent Deras
Commissioning Manager





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0