Hejdå sommar, välkommen höst!

Så jäävla härlig dag igår. att jag inte dog av skratt. så himla roligt. Men nu är sommaren borta, Pelle drog på fiske Ngelan, Melinda och Hendrik har åkt hem, huset är städat och TV-kortet är trasigt
Tog med kameran och körde moppe ner till ångbåtsbryggan. Med härlig musik i öronen var det fantastiskt att sitta där och bara fota i min egen lilla värld.
Någonstans börjar det sjunka in att jag inte har mer än ett par veckor kvar på Wärds. nästan 4,5år har gått sen min första arbetsdag. Många skratt, tårar, svettdroppar, bråk, stressiga timmar och en massa kunskap har det gett mig. 
Välldigt ovanligt och konstigt att jag som alltid är så förberedd och ligger steg före inte har ett nytt jobb klart. Borde nog lägga min lediga onsdag på att göra något åt det!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0