Nya dagar i stormen

Idag har jag varit på jobbet....

Haha nee riktigt så nära FB-status ska jag försöka hålla min blogg ifrån...
Efter att jag skrivit inlägget igår satt jag och eldade upp mig över "modet"(egentligen borde inte ens mode få användas i detta ärende...)  för oss större. Tunikor med hög ringning och massa snörning och tryck på magen, För JAAAA klart jag vill att det ska se ut som om mina bröst och magen är en och samma hmm klump. Eller!?
Jeans med mellan hög midja, den är alltså varken så hög att den går ovanför magen eller så låg att den sitter på höftbenet ioch dessutom verkar det om om de får slut på typ när de sak sy linningen för den är ALLTID typ 3cm minde än det nedanför vilket resulterar i att det ser ut som om man har Två magar. Bra va!?

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0