En dos av Mollösund behöver alla

Jag tror att alla behöver en dos av Mollösund ibland.

Ett REHAB i sitt eget slag.
Inte som alla andra att man ska nyktra till och disikera alla problem man har och finna en lösning på dessa, vi har ett annat koncept:

Alkoholmängden du intar samt den underhållning du får av dom som bor här gör att du helt enkelt har så kul att du glömmer bort problemen du har hemma i stan!
Genast slår ju tanken mig: Fan ska vi inte göra en affärsideè av detta. Men fan hur skulle del slogan se ut??

"Kom till oss, sup dig så full och skratta så att du glömmer dina problem!!"
Jag menar problemen finns ju kvar när man kommer hem och har säkerligen inte blivit mindre. Så jag tror jag skiter i det.

Kommentarer
Postat av: Firemonkey

Men inte desto mindre gillar ja det!!

2009-09-28 @ 18:53:59
URL: http://firemonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0