Ett par dygn!

Jag en tå som är jääävligt öm, trampar man på den blir jag svårt iriterad. Tån heter SÖMN jag blir helt av banan om jag inte får sova mina timmar...

onsdag: Somnar 0100 klockan står på 0530.
Torsdag: ullared, freeport och torp. Hemma runt 20-tiden somanr inte förän 0130, klockan står på 9
Fredag: Jobba 1030 till 23-ish sen dicka drinkar på jobbet fram till 0100 somnar runt 2snåret klockan står på 0630
Lördags: jobba frukost samt lunch och kom just innanför dörraren.

Så på dagens schema står det ÅTERHÄMTNING med stora bokstäver, imorgon blir det nya tag: reunion med sommarpersonalen!!!!!! Känns riktigt roligt att träffa de flesta igen. Dock saknas en virrig mellansvenska som inte kan få schemat att matcha vårat.

SÖVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0