ett kärt återseende

Igår kring 12 snåret skrek miss li ur högtalarna för att uppmärksamma mig om att jonas ringde!

F: aaa Fia
J: a de var jonas
F: hej hej allt bra?
J: jo fan sitter på tåget mot göteborg därför jag ringde huhu
F: din lilla fitta du kunde väll ha ringt och sagt det innan?? Fan jaja när är du framme?
J: 12:57 står det!
F: Fan jaja det går en buss från mig om en timma. Ringer när jag är i stan.


Så springer igenom duschen hoppar i kläderna och beger mig mot götet För ett kärt återseende. Riktigt jävla kul att träffas, mer än ett år sen jag såg honom senast och han är en nära och betydelsefull person i mitt liv.


Idag kommer nog kvällen gå åt till tv och kanske lite hångel med honom jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0