Prostitution

Jag läser just nu en bok om en svensk tjej som av olika anledningar hamnar i sex-branshen.
Så börjadejag fundera på det här med vår syn på det hela, framför allt vi svenskar. Det finns egentligen två läger:
1. de som tycker att allt är hemskt traficing, droger och hemska avtal

2. De som förespråkar infinnandet av den "lyckliga horan"

Men hur är det egentligen? Ser vi bara extremfallen? Jag tror att på samma sätt som det inom alla yrken finns drogberoende, förtyck och hemska avlat. Men de som syns, den lilla inblick vi "svenssons" får i sexindustrin är extremfall???!!

Jag vill inte att ni missförstår mig, jag tycker att det är avskyvärt med de människor som tas ifrån rätten att vara just det: människor.

Snart dax för jobb
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0