Två dagar går så fort.

Jag och Jeppe på kick off i sommras


Nu är två underbara dagar med Lotta på Himla gott slut. Men känner mig inspirerat förvirrad, jag menar även om vi är två stora(haha vilken ordvits det blev) mat-nerdar betyder inte det att vi bara pratar mat hela dagarna, nej här har vi löst många problen och annalyserat sönder(som bara tjejer kan) problem och händelser runt oss. På ett underbart sätt. DEt sapar däremot en massa verksamhet i min hjärna som jag just nu sitter och försöker sortera och ta vara på för att inte glömma bort osv. Jag är trött. Detta kan dock även bero på den tidiga morgonen, gick upp 06.30. Inte, jag menar verkligen INTE ok om man frågar min hjärna ,den blir lite som ett tuggumi utan smak de dagar jag stiger upp för tidigt...

Väntar på att klockan ska bli efter 22 så att jag kan få åkt till Mollösund.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0