Tack för maten, förlust och koffeinöverdos?

Kom just hem igen efter en kväll med en förlust för frölunda 1-2 mot Luleå. Vet egenligen inte om mitt intresse sprider sig så djupt i mig att jag gråter i hocky-ögat. Å andra sidan är grejen ganska kul, få snacka lite skit och små titta lite. Ikväll lyckades Lotta dra i sig ca 3koppar kaffe för mycket så hon tappade uppfattningen över hur fort hon pratade. Men jag fick mig ett par goa skratt medans storebror Anders klickade sig runt i golv-världen. "NEJ, anders inte där, klicka där, fan har du blivit gråhårig också anders, ne fult golv. men va fan jag sa ju att du skulle klicka där, nej inte där, DÄR sa jag ju. Ja en välldans massa gråahår har du." Svårt att förmedla hur det ser ut när syskonen verkligen yrar runt bland i det här fallet ekparketsgolvs-klädda molnen. Ja, jag blev helt matt.

Borde snart sova. men hoppades verkligen att jag skulle få tag på Ida eller Basse idag när jag efter att ha läst instruktionerna ca 10grr trots de enkla steg för steg beskrivningarna(har jag svårt att följa beskrivningar???) har lyckats koppla ihop detta på rätt sätt. Klapp på axeln för det Fia.

Tack för hjälpen Bull

puss

Storebror Christoffer. lycka till med nya restaurangen bror. Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skulle du koppla ihop? nyfiken

2009-01-14 @ 01:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0