Resor till en främmande planet och avstängda kännslor

Jag älskar att flytta på mig. Att läman det gamla bakom mig och möta nya saker och människor.
Men just nu har jag verkligen ingen större lust. Jag har hittat en plats på kartan där jag trivs. Ett ställe jag kan kalla hemma, ett ställe där jag själv känner mig hemma. Det spelar ingen roll att jag har bott i ett mindre bra hus. För jag älskar Mollösund. Det här är mitt ställe.
Sen har jag ett annat fenomen i min kropp som sker när jag ska iväg: Jag stänger av alla kännslor, jag bryr mig inte om något eller någon. Det är mitt sätt att skydda mig själv. Jag vet det, jag känner igen det, jag vet att det är ett måste för annars mår jag piss den första tiden på det nya stället. Inte alla som kan göra just den grejen men jag kan det. Ibland är jag glad för det ibland hatar jag det....

Ne nu ska jag göra något vettigt. typ
puss 

Kommentarer
Postat av: partysyrran

jag finns här för dig!!å jag väntar fruktansvärt mycket efter dig behöver dig.

2009-01-30 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0