Ilskan slipprar ur mina händer

Alltså jag kan känna lite att den senaste tiden har jag varit lite för mild. Jag blir fan aldrig arg nu för tiden. Hur fan har det hänt? Jag menar inte att jag är en person som går runt och är sur hela dagarna. Men eftersom jag inte har jobbar service på riktigt, på riktigt länge så har jag inte fått ur mig skiten känns det lite som. Men förhoppningsvis kan jag få ur mig lite på lördag. Ska jobba själv då jävlar gäller det att vara uppe på tå och köra.

Sitter och kollar på "Hells kitchen" Iband undrar jag fanimig hur dom lyckades ta sig in i programmet. Jag menar hur fan kan man göra potatisen på långsamt att den blir brun??? HALLLÅÅÅÅÅÅ vakna din sopa. Ser du inte att den ser ut som en påse skit? Skaffa glasögon eller ett nytt jobb.

Sen har vi ett annat störmoment i mitt liv. A-kassan är snarare ett fenomen än ett fungerande system. Jag har försökt få tag på A-kassan för att gå med i ca 1,5 veckor. MEn dom har telefontid två timmar, TVÅ futtiga timmar. MEn under dessa timmar är det fan så lång kö att jag inte ens fått vänta i kön utan "jag får försöka igen senare" vadå senare? ni har öppet i två timmar. GAHHHHH

Ne nu är det mer "hells kitchen" Fan en tjej är såååå pantad. Eller så är dom bara bra på att vinkla det så. Hon hälde sås i vattenbadet, skulle då sno av andra laget. Sen kunde hon inte hålla koll på hur längt bort det var tills rätterna kunde läggas. Sånt är så galet viktigt....

Fuck off and die mother fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0