Godmorgon!!!

Hade motvilligt ställt klockan på 06.20 i morse. snoozade tre gånger, egentligen inte för att jag inte var vaken utan för att jag verkligen inte ville iväg. På agendan stod nämligen TANDLÄKAREN. Då ska ni också vet att jag verkligen är rädd för tandläkaren. Bara att gå in igenom dörren på kliniken gör att mina ben skakar mer än vad en riktigt kall och rädd hund gör. Jag går iaf upp släpar mig igenom duschen, trycker i mig frukosten, borstar tänderna lite extra och då ringer min telefon. Min första tanke var "Vem fan ringer mig kvart över sju?" Sen tänkte jag att det kanske Lotta som var lite sen att hämta upp mig. Men nej fel fel fel. Det var från tandvården "Hej du har en tid hos oss klockan 0800 idag men vi måste avboka den eftersom Jenny är sjuk. Kan du komma 3februari istället?" men eftersom jag åker till Ramundberget och kommer vara borta fram till påsk går ju inte det. Nu får jag istället vänta tre månader till innan jag kan påbörja jobbet att fixa käften på mig. Jävligt störande, självklart måste man få bli sjuk men känns som om någon där uppe vill plåga mig mer än nödvändigt. Gah. Här har jag gått och laddat så tappade jag allt istället.
Nu har jag stället gjort mig en stor kopp te som smakar kardemumma och kanel(mmmmm älskar kanel) och tänt lite ljus.

Väntar på att Emelie och Dennis ska vakna eftersom tanken var att dom skulle komma till henån och hämta mig efter tandläkaren. Nu får som komma ut hit istället. Sen ikväll ska jag upp till Lotta och Pelle(fast han är ute och fiskar) för att kolla på hockyn som börjar 1900.

Morgonbilden

Kommentarer
Postat av: Angelica

TAAAAAAAACK FIA :)

Fan va grymt skriver.. hehehehehe.. kunde inte säga det bättre själv.

Självklart älskar jag min pojkvän, men det är inte de min blogg handlar om BARA!.



kram på dig tjejen och ha en sjukt bra dag.

kram

2009-01-13 @ 09:15:03
URL: http://jellica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0