15min tills kanelmuffinsarna är klara

Har just slängt ihop en kanelmuffinssmet. Ska bli hur gött som hellst. Lovar att lägga in en bild sen när dom är klara. Tänkte jag skulle ta med dom om jag och Lotta ska fika idag.
Spelar Petter på hög volym och försöker hitta energi till att ta hand ren tvätt som ligger nere i källaren men eftersom min motivation har tagit semester så vet jag inte riktgit hur det går. Det är så jävla trist att packa in den där jävla tvätte i garderoben. gah.

Tvättar lite fönster så länge

Kommentarer
Postat av: Miia

haha jag håller på en hel del.

är dock inte alls klar. Jag har gjort en åt en kompis. vet inte om du gick in och kollade, länkade henne i bloggen...



Om du vill kan jag alltid fixa en åt dig ;)

2009-01-12 @ 14:11:58
URL: http://glutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0