Inte det minsta vilja

Så var de första åken klara. Men ok det är skitkul att åka bräda, men det var kallt, snöade och så hade jag fel lins på mina goggels så jag såg inget. Summa kademumma så var det inget kul i backen idag.

Känner bara att jag vill jobba och sova under tiden jag är här uppe. Jag är inte ens party-sugen vilket är HELt olikt mig. Men tror att det ganska mycket om att jag inser att jag saknar mina vänner så starkt. Det finns helt underbara människor här uppe, men mitt hem är på mollösund så jag saknar det. 
Ser fram emot sommaren så otroligt mycket. Tanken på att jag kommer få ha både Sara och Amanda hos mig i sommar gör mig hur lycklig som hellst.

På söndag ska vi ha storstädning som senare ska övergå till pizza- och lådvinsfest uppe i Toppstugan. Men jag ska jobba lunch på måndag så ska ta det rätt lugnt tänkte jag...Får se hur bra det går med det. 

Att släcka en eld som Matats med ved i exakt rätt takt är inte det enklaste.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0