Ett trött tutande utan nyckel

Jag är egentligen i alldeles för stort behov av sömn för att printa några bra rader nu. Men an någon anledning lockar tangenterna mig mer än vad sömnen gör! Varför då kan man ju fråga sig. Kanske för att det är i just detta stadiet som jag är mest produktiv på något konstigt sätt.
Missade att få med mig nyckeln till jobbet, tur att hyran ligger i samma hus och att man kan ta den vägen in när min tidiga morgon ska börja.

Jaha ja. Lägger lite extra energi danna vecka på att försöka hitta bra personal till i sommare. Vill verkligen inte behöva få några obehagliga överaskningar där utebliven kunskap och vekhet skapar problem för oss alla.

Nej nu tror jag att skärmens mjuka ljus får ge vika för kuddens underbara vila. Sov så gott mina vänner och ta hand om varandra.
puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Man skulle kunna säga att du är på rekryterings jobb... Känns skönt att de är klart för min del nu att jag kommer ner i sommar! :P

2009-02-13 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0